Reparatieverzoek

Reguliere reparatieverzoeken
U kunt uw reparatieverzoek van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 tot 12.30 uur telefonisch of persoonlijk aan één van de medewerkers aan de balie doorgeven. Er wordt direct afgesproken wanneer er iemand bij u langskomt. Afspraken worden gepland in blokken van twee uur. Voor reparatieverzoeken die per email of brief bij ons binnenkomen neemt een medewerker binnen 1 a 2 werkdagen contact met u op, om een afspraak in te plannen. De reparaties, waar onze eigen technische dienst opdracht voor krijgt, worden gemiddeld binnen 2 a 3 werkdagen uitgevoerd. Als er specialisme voor nodig is en het uitbesteed wordt aan een aannemer dan neemt deze binnen 2 werkdagen contact met u op voor een afspraak. Afhankelijk van de werkzaamheden wordt de reparatie gemiddeld binnen 3 a 5 werkdagen uitgevoerd.

Spoedeisende reparatieverzoeken
Heeft u een spoedeisend reparatieverzoek dan kunt u dit, tijdens kantooruren, telefonisch aan ons door geven telefoonnummer 010–592 50 93. Wordt het spoedeisende reparatieverzoek uitgevoerd door onze eigen technische dienst dan maakt de medewerker direct een afspraak met u. Wordt er een aannemer ingeschakeld dan neemt de medewerker contact op met de aannemer en de aannemer belt u zo snel mogelijk voor een afspraak. Heeft u een zeer spoedeisend reparatieverzoek buiten kantooruren dan kunt u contact opnemen met de fa. Buijnink, telefoonnummer 010-599 16 62.

Reparatieverzoek

Woningen te huur

Het woningaanbod van Midden-Delfland kunt u zien op www.woonnet-haaglanden.nl
Bent u geinteresseerd in een koopwoning klik dan hier.